מידרוג מציינת כי העלאת הדירוג נובעת משיפור מתמשך בפעילותה של החברה , המתבטא בצמיחה אורגנית משמעותית של מחזור ההכנסות שנה שנייה ברציפות , המשך שיפור הדרגתי ברווחיות והגדלת פיזור הרווחיות בין המגזרים השונים.
היקף הפעילות הממותגת של דלתא נאמד בשנת 2013 בכ-50% מההכנסות, לעומת כ40% בשנת 2012.
אחוז הפעילות הממותגת מהמחזור צפוי להערכתה של מידרוג להמשיך ולעלות גם בשנה הקרובה עקב כניסה של מותגים חדשים. הגדלת חלקם היחסי של המוצרים הממותגים תקטין את תלותה של דלתא במספר לקוחות, בעיקר Wall-Mart ו- Nike.
לדוח הדירוג המלא של מידרוג לחצו כאן.
לסקירה באתר על ההתפתחויות העסקיות והתוצאות העסקיות של דלתא ב-2013 לחצו כאן.
סקירה זאת מהווה הבעת דעה בלבד, אינה בבחינת יעוץ להשקעה בניירות ערך, והכותב אינו בעל רישיון לייעוץ בתחומים הנסקרים.על כל החלטת השקעה להתקבל בהתחשב בנתוניו האישיים של כל משקיע.נכון למועד הסקירה הכותב מחזיק בניירות ערך הנסקרים, ועשוי מפעם לפעם לקנות ולמכור ניירות ערך אלה.נתוני הסקירה נכונים למועד פרסומה.בקריאת הסקירה נותן הקורא את הסכמתו לתנאי השימוש באתר.